Jau gadu auto drošības risinājumu piedāvājumā sevi pieteicis jaunās paaudzes produkts CarPoint. CarPoint ir attālināta auto uzraudzības un aizsardzības sistēma, kas precīzi fiksē auto atrašanās vietu, apstāšanās laikā rada neredzamu, bet drošu stāvvietu 10 metru robežās, fiksē kustību un nekavējoties nosūta ziņu, ja auto uzsāk kustību bez īpašnieka ziņas. CarPoint r vienkāršs un ērts auto drošības risinājums, kas sastāv no ierīces, kas pievienota transporta līdzeklim un lietotnes mobilajā telefonā. Viss, kas nepieciešams, lai iegūtu šo apsargājamo autostāvvietu savam auto, telefons, transporta līdzeklis ar darbojošos akumulatoru un mobilais telefons uztveršanas zonā.
Stāsta Jānis Strazdiņš, “Autonams” GPS biznesa vadītājs
““Autonams” pamatdarbība ir drošības, kā arī GPS risinājumi autoparka uzraudzībā un aizsardzībā. Pirms diviem gadiem, domājot par jaunu produktu un piedāvājumu veidošanu, radās ideja apvienot mūsu pamatproduktus – “GPS” un “drošību”, radot ērtu un plašākam segmentam piemērotu risinājumu. CarPoint ir mūsdienīgs, kvalitatīvs, vienlaikus ērts, vienkāršs un pieejams. CarPoint izmaksas veido uzstādīšana – 50 eiro un ikmēneša abonentmaksa, kas ir 1–2 kafijas tasīšu apmērā. Visos posmos klients saņem nedalītu “Autonams” drošības ekspertu uzmanību un konsultācijas gan klātienē, gan attālināti. CarPoint ir iespējams uzstādīt ne tikai Rīgā, bet teju ikvienā Latvijas pilsētā, par to sazinoties ar “Autonams”.”
CarPoint ir “Autonams” komandas darbs. No idejas līdz risinājums pagājis gads, testējot, pārveidojot, pilnveidojot.
“Auto drošības risinājumi bieži ir neredzami un līdz ar to neinteresanti. Autovadītājs-īpašnieks no risinājuma izvēles, kas bieži ir apdrošinātāju uzspiesta, un uzstādīšanas aizmirst par to. Un atceras nelaimē – kad auto cietis vai nozagts, vai tml. CarPoint maina pieeju auto drošībā un aizsardzībā, jo arī pēc uzstādīšanas iesaista lietotāju – lietotnē var sekot līdzi braucienu maršrutiem – visinteresantāk paliek, kad auto, kas aprīkots ar CarPoint, tiek iedots kādam citam,” smaidot stāsta Jānis.
“CarPoint ir risinājums sev, nevis apdrošinātājam. Tas der gan tiem, kuri apdrošina un arī neapdrošina savu spēkratu ar kasko. Lai arī mums šķiet, ka mēs braucam ar vecu auto un kurš tad to ņems, kādā rītā var izrādīties, ka tieši šis vecais autiņš nepieciešams kādam auto detaļu tirgotājam. Bieži auto emocionālā vērtība ir augstāka, nekā mantiskā. Arī šādos gadījumos CarPoint būs labākā izvēle.”
Noslēgumā Jānis Strazdiņš uzsver:
“CarPoint ir Latvijas produkts, un pagaidām to arī attīstīsim Latvijā. Vēlamies attīstīt un piemērot CarPoint Latvijas autovadītāju vajadzībām. Lietotne uzlabota pērn un, iespējams, ņemot vērā klientu vēlmes tiks pilnveidota.”