Inga Rodziņa ir klienta pirmais palīgs “Autonamā”. Tā arī saucas viņas amats. Pirmā,
kura satiek klientu, uzklausa, konsultē, palīdz. Ingas “xfaktors” uzņēmumā ir
koordinēšanas risinājumi – risinājumu piemērošana, problēmu risināšana individuāli
vai iesaistot kolēģus.
Inga “Autonamā” strādā jau desmit gadus, un lai arī pēc izglītības ir sociologs, šajā
jomā strādāt tā arī nav sanācis, ko nemaz nepardzīvo. Arī pirms darba “Autonamā”
viņas profesionālā darbība saistījusies ar automašīnām, strādājot dīlera autosalonā,
autotransportlīdzekļu nomas uzņēmumā.
“Mūsu klienti bieži zina, ko vēlas un lielākajā daļā gadījumu jau ir pieņēmuši lēmumu
par auto drošības un aizsardzības risinājumu, un mūsu – “Autonams” komandas,
uzdevums ir viņiem palīdzēt īstenot lēmumu dzīvē,’” pauž Inga.
Ņemot vērā, ka Ingas darbs ir būt pirmajai, kura sagaida klientu, ļoti svarīgas ir
saskarsmes un komunikācijas prasmes:
“Strādājot klientu apkalpošanā tik ilgus gadus, jau iemācās “atšifrēt”, ar kuru klientu
būs viegla, draudzīga komunikācija un ar kuru ieturēta, attiecīgi piemērojot
saskarsmes formu.”
Kurš ir “Autonams” klientu iecienītākais produkts vai pakalpojums. Inga saka:
“Spoguļu marķēšana un imobilaizeri.”
Pēc darba “Autonamā” Inga sporto, dodas brīvā dabā, īsteno sapni par ģimenes māju,
lai pirmdienās atgrieztos darbavietā. “Ir bijuši brīži, kad ienākusi prātā doma par to,
ka vajadzētu kaut ko pamainīt. Bet novērtēju “Autonams” vidi un komandu, kas ir kā
ģimene,” atzīst Inga.
“Drošības komandā katram ir sava vieta, savi pienākumi, kas viens otru papildina.
Tāpēc komanda arī ir tik nemainīga, stabila un pārliecinoša. Mūsu komandā nav
jūtama varas vertikāle. Darba vide ir cilvēcīga, draudzīga, orientēta uz cilvēku – gan
klientu, gan darbinieku. Pretimnākoša attieksme, kas ļauj sabalansēt intereses un
vajadzības – gan klientiem, gan darbiniekiem.”