Jeļena Kaminska “Autonams” komandā nonāca pirms diviem gadiem. Lai gan pirms tam strādājusi krasi atšķirīgā nozarē, iekļauties GPS autoparku uzraudzības uzņēmumā palīdzējuši gan atsaucīgie kolēģi, gan personīgā zinātkāre un vēlme darīt iespējami labi savu darbu.
Ikdienā lielākā daļa Jeļenas darba aizrit, konsultējot klientus telefoniski – te kādam kas piemirsies vai vēl kādam ierīce saniķojusies. Ik dienu telefons iezvanās vidēji 30 reizes. Atmiņā palikusi darba diena ar 98 klientu pieteikumiem.
“Gandarījumu sagādā klienta balss tonis telefona klausulē, kad esmu palīdzējusi,” atzīst “Autonams” darbiniece.
Vēl viena Jeļenas darba daļa ir klientu apmācība klātienē.
“Aprīkojot klientu autoparku ar mūsu GPS autoparku uzraudzības risinājumiem, mēs piedāvājam apmācību prasmīgā to izmantošanā. Gadās, kad braucu apmācīt vienu auto vadītāju, bet citkārt – visu uzņēmuma GPS sistēmas lietotājus,” stāsta Jeļena, norādot, ka tieši darba dinamika un mainīgums viņai patīk visvairāk.
“Pie mums divu vienādu dienu nav! Un vislabākās dienas ir tās, kad beigās ir patīkams nogurums – paveikts daudz un tas rada gandarījumu.”
Tāpat “Autonams” darbiniece novērtē savus kolēģus:
“Mēs esam maza, bet ļoti stipra un saliedēta komanda, un mums ir iespēja strādāt draudzīgā vidē, ko – patiesībā – paši arī esam veidojuši. Mēs katrs darām darbu, kas mums patīk un katrs esam labi tajā, ko darām.